Totalt antall sidevisninger

fredag 8. februar 2013

Refleks er kult!



Når jeg strikket duskelue i julegave kom det en bestilling fra fireåringen også. Han ville ha duskelue. Vi går til barnehagen hver dag og da tenkte jeg det var lurt å putte inn litt reflekstråd i lua så han synes i trafikken. Så her er det reflekstråd i dusken. Kul måte å tenke sikkerhet på, helt til han gikk midt ut i veien for å se om refleksen  syntes i mørket da det kom en bil. Vi fant ut at refleksen virker og er begge enige om at vi går langs kanten av veien:-)


Fakta:
Mønster:I heart cables, gratis mønster i tre forskjellige størrelser. Her strikket i største størrelsen
Garn: Merino extra fine

4 kommentarer:

  1. Tøff refleks-lue til en flott gutt! :-)

    SvarSlett
  2. Så smart med refleksgarn i dusken. Fin og fornøgd gut :) God helg.

    SvarSlett
  3. Veldig lurt, den idéen skal jeg jammen meg ta med meg :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Anette

    SvarSlett
  4. Smart måte å gjøre seg og sine synlige i mørket!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...