Totalt antall sidevisninger

søndag 10. februar 2013

Verdens beste mamma!

Mammaen min selvfølgelig!

Hun har lært meg å strikke! Lært meg en hobby som jeg har utrolig glede av og ikke minst avhengig av. Vi deler mye, spesielt strikkeglede. Den eneste jeg kjenner som er på storbytur og liker å lete opp garnbutikker med meg er mamma. Vi prøver å ha to årlige turer sammen og da koser vi oss med mange av de samme interessene, særlig garn.

Hun er utrolig snill, og kjenner datteren sin godt. Jeg strikke bare det jeg har lyst til, og noen ting er veldig kjedelige å strikke. Mamma vet det og gadd og strikke nøstebarnteppe da minstemann ble født. En utrolig flott gave, teppet er i daglig bruk, jeg setter ekstra pris på det fordi jeg vet jobben som ligger bak. Nå fikk eldstemann nye ullbukser i "stilig" blåfarge i følge han selv. Nok en ting jeg ikke gidder å strikke, men som er i daglig bruk. Takk mamma!



 Borte .......tittei


Jeg vil med dette gratulere alle mammaen med morsdagen:-)

1 kommentar:

  1. Så koselig mammainnlegg!
    Det er sant, de som strikker og gir bort
    burde takkes, mye omsorg i sånn lange
    strikkeprosjekt!
    Deilig nøstebarnteppe og koselig bilde! :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...