Totalt antall sidevisninger

onsdag 30. mai 2012

Lange hender?

Det er så mye fint å lage. Disse vottene  var kanskje litt lange for mine hender, og jeg har ikke så veldig små hender. Måtte justere litt på oppskriften for å få riktig lengde. Den til venstre er etter oppskriften og den til høyre er passe.

Akkurat passe!

Kiletommel liker jeg godt. Her er fellingen gjort på innsiden av tommelen og bare der. Synes de ble fine og formet etter tommelen


Liker når det er symetri og gode detaljer. Her er mønsteret speilvendt på høyre og venstre vott, og jeg liker absolutt sånne små detaljer, det ser mer riktig ut når man har de på.


Fakta:
Oppskrift:Monarda votter av Marit Sættem
Garn: Sterk fra dsa, 60 g
Pinne 3,5

2 kommentarer:

  1. Hihi. Ble vottene mine for lange for deg? ;-) Har alltid hatt en tanke om å redesigne de der litt, men tida strekker ikke til. Kanskje en dag. Håper du blir fornøyd til slutt i hvert fall. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig fornøyd, en god oppskrift og ikke minst god passform når de ble kortet litt ned på:-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...