Totalt antall sidevisninger

mandag 22. oktober 2012

Høsthals

Jeg falt for dette bildet til drops sin vårkolleksjon da drops la ut vårbildene. Jeg valgte den som en høsthals istedenfor en vårhals og fargen er burgunder . Den varmer skikkelig godt og passer perfekt nå. Den er ikke supertrang og det synes jeg er deilig.




Likte godt hullmøsteret, men synes det var litt vanskelig å komme inn i og måtte stadig bruke oppskriften. Det kan hende det ikke er mønsteret, men meg.

Melder på denne til Pinnekrokens oktoberutfordring.





Fakta:
Oppskrift: Hals fra Drops
Garn: Alpaca 85 g

6 kommentarer:

  1. Lekker hals! Lykke til med utfordringen, og ha en fin mandag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Nydelig mønster! Og burgunder er jo en flott høstfarge da ;)

    Tusen takk for bidraget til Pinnekrokens høstutfordring!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  3. Så flott mønster på halsen!! Og i burgunder er den jo bare perfekt høstplagg?!

    SvarSlett
  4. Kjempefint mønster på denne halsen. Tror jeg må inn å sjekke mønsteret ;)

    SvarSlett
  5. Denne likte jeg, en litt penere hals enn mange andre store løse halser :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...