Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. januar 2013

Angry Birds

.....eller også kalt angly birds av fireåringen. Da jeg så disse etter en bloggrunde kriblet det i fingrene og jeg måtte bare legge opp med en gang. Alle andre prosjekter ble glemt og overbeviste meg selv om at fireåringen absolutt trenger nye votter:-) Takk for inspirasjon, jeg ender ofte opp til å ville strikke mer enn jeg har tid til etter en bloggrunde, men liker å bli inspirert!

Fakta:
Oppskrift: Inspirert fra disse på ravelry. Brukte grunnoppskriften til  disse Enkle barnevottene. Har strikket de før her, og det er en god grunnoppskrift.
Garn: Drops lima i rød, dobbel tråd lanett i gul. Rester av sort og hvit til broderingen. Totalt 45 g.

5 kommentarer:

  1. Hei,
    Artige vottar og supre for ein fireåring.

    MarJE.

    SvarSlett
  2. Artige votter! Tenker 4-åringen liker dem, ja! :-)

    SvarSlett
  3. Kule! HAr planer om et par sånne til 7-åringen :)
    Og lua i forrige innlegg er bare så fin. Mulig jeg kommer til å herme fargevalget ditt ;)

    SvarSlett
  4. Herlige votter! Votter er vel forbruksvare for barnehagebarn, men disse forsvinner ikke så lett i mengden! :)

    SvarSlett
  5. Fyttikatta det var stilige votter ;o) Kanskje æ klare å få på jr ullvotter hvis æ strikke sånne??

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...