Totalt antall sidevisninger

mandag 18. mars 2013

Maskerader

Jeg har blitt inspirert til å strikke sokker. Dette mønsteret ble laget som et mysterium, med en del i uka over fire ganger. Synes det så så fint ut at jeg måtte prøve. Kjempe morsomt å strikke og nå har jeg lyst til å strikke flere fiiine sokker. Jeg har lenge vært litt misunnelig på alle de fine sokkene folk klarer å strikke rund om, men nå har jeg tenkt å utfordre meg selv og få til noen par selv også. Veldig gøy når det blir laget så fint mønster som dette. Det er Trude som har laget mønsteret som har denne bloggen her.

Fakta:
Oppskrift: Maskerade, gratis mønster.
Garn: Drops fabel

4 kommentarer:

  1. Se der var du i gang med sokkestrikken! Så fine de ble!

    SvarSlett
  2. Så fine sokkar du har strikka....nydelig mønster!!!
    No må eg innom Trude å kike :))

    SvarSlett
  3. Flotte labba. nydelig mønster. Jeg la meg til som følger hos deg.
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...