Totalt antall sidevisninger

fredag 10. mai 2013

Elven babyteppe

Jeg har hatt problemer med pc`n i det siste og derfor har jeg ikke fått blogget. Nå er alt i orden igjen og jeg kjenner at jeg har savnet å få blogge. Dette babyteppe har tatt litt tid fordi jeg gikk tom for garn og ville gjerne ha sammen innfarging som det jeg startet med. Ingen av de lokale garnbutikkene hadde mer og på ren impuls  stakk jeg innom Karikurven i Nittedal når jeg skulle hjem en helg og der hadde de akkurat riktig innfarging.Flaks:-)
Dette er en dåpsgave som er litt forsinket, så gleder meg til å få det overlevert og håper mottakeren blir fornøyd.

 


 
 
 
 
Fakta:
Mønster: Elven baby teppe. Et gratis møsnter som er lett å memorere. Jeg strikket det litt større  og la inn en perlestrikket kant rundt. Jeg la opp 159 m og strikket 20 omg perlestrikk. fortsatte med 11 m perlestikk først og sist på omg og det ble d a 17 rapporter med mønsteret. Ferdig mål er 80x100
Garn: rosa drops alpakka 260g
Pinne 4mm

13 kommentarer:

  1. Nydelig babyteppe! Dette blir nok foreldrene glad for. Takk for link til oppskrift!

    Riktig god helg!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe. for et flott mønster det har. Du var heldig med garnet da. Ikke alltid så lett det.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Åååå, så nydelig det babyteppet er! Kjempefint mønster! :-)

    SvarSlett
  4. Det var eit lekkert teppe, og ei fin gåve :) God helg.

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint og deilig babyteppe ( jeg har jo tatt på det- hehe). Mottaker blir nok i ekstase! Klem

    SvarSlett
  6. Det var et lekkert teppe, så utrolig deilig og mykt ut.
    Og jeg likte godt mønsteret :)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Lekkert teppe! Men korleis klarte du tyda den engelske oppskrifta?=)

    SvarSlett
  9. Skjønner ingenting av den engelske oppskriften 😪 prøvde å begynne på den i dag. Diagrammet var så uforståelig

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...