Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. juni 2012

Viggo

Synes denne modellen er skikkelig fin og hadde lyst til å strikke en til eldstemann.






Han er ikke veldig ivrig etter å være modell og måtte bestikkes med en sykkeltur til lekeplassen for å ta bilder. Synes det var bra forhandlet jeg og begge ble veldig fornøyde! 






 Det er enkel strikk, riller hele veien, men morsomme og fine detaljer som gir det lille ekstra og ikke minst gjør det morsommere og strikke.



Fakta.

Oppskrift: Viggo designet av Sanne Bjerregaard. Det er hun som har butikken Rasmilla, utrolig god service og kjapp levering.
Garn: Merino Extra Fine fra Drops, 370 g gikk med.
Endringer: strikket genseren i str 4/5 år, synes målene virket litt smått så la på 6 cm på lengen og 4cm på ermene. Genseren er litt stor nå, men kommer til å passe fint til høsten og vinteren.

3 kommentarer:

  1. Så flott den var! Må se litt på det mønsteret tror jeg..

    SvarSlett
  2. Artig stripebruk i den genseren! Gøy å se litt annerledes guttestrikk;) Vel verdt bestikkelsen!

    SvarSlett
  3. Hei. Velkommen som følger hos meg og lykke til i lotteriet!
    Du lager mye fint ser jeg nedover her. Spesielt likte jeg godt den grå jakken med fletter! =) En gang på 70-tallet strikket jeg en genser til meg selv, lik den som er over her, så morsomt! ;)
    Og så har du en liten gutt som er like gammel som mitt minste barnebarn! Artig!
    Ha en fin sommer. Klem=D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...