Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. juli 2012

Vinnerlykke!

Heldige meg vant give awayen hos Småtikken og meg. Da jeg kom hjem fra Kragerø ventet det pakke i posten. Jeg fikk nydelig garn i farger som jeg liker og ikke minst en veldig fin og praktisk pose til å ha strikketøyet i. Garnet må modnes litt, vil jo bruke det til det rette prosjektet, strikkeposen er allerede i bruk. Vil virkelig anbefale å ta en titt på bloggen Småtikken og meg, hun lager veldig mye fint og ikke minst tar hun veldig fine bilder. Takker og bukker, jeg liker give away!


Sønnen på 3 1/5 mente at mamma hadde fått pakke med garnleke. Synes det var veldig godt beskrevet, mammas forhold til garn!

1 kommentar:

  1. Så mye fint du strikker!!! Her kommer jeg til å titte innom flere ganger :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...